Sunday, 14 February 2016

KOREAN COTTON
*BELI BORONG SERENDAH 10 PASANG!
.
Korean cttn ni benar2 mjadikan mata2 yg memandang akan toleh pd sis byk kali. Kwn2, sedara mara pun akan tanya sisi nnt " Eh, cntiknya bj u...bl kat ner? Nmpak mahal la". Ha, cuba sis bygkan...
.
PALING ISTIMEWA korean cttn ni tletak pd KELAINAN coraknya. CORAK LAIN DARI YANG LAIN.Corak yg dkelaurkan adlh LIMITED! Susah dh nk cari corak2 yg sblm ni. Ada sis yg penah bl korean cttn ni dgn kami tanya ada lg tak corak yg dia penah bl sblm ni, kami susah nk jwb sbb mmg susah sgt kilang nk kluarkan corak yg sm ulang2 kali.
.
Apa lg kelebihan korean cttn ni :
.
✔100% diimport dari luar negara
✔material cotton gred AAAAAAA
✔corak RARE (tak sama dengan cotton yang biasa-biasa)
✔kain tebal sesuai dengan keadaan aircond & luar rumah/pejabat
✔kurangkan bau peluh badan
✔design/corak yang eksklusif
✔boleh dibasuh guna mesin basuh
✔senang iron
✔warna-warna meletops
✔warna tak luntur walau byk kali basuh
✔tak yah rendam, boleh terus hantar tailor
✔tak mengecut
✔kurang kedut
.
Ok, kali ni sis ambik pluang ni k. Mesti jdkan korean cttn ni koleksi bju pi opis. Plg best bt koleksi raya thn ni.
.
Apa dia? Nak bl byk psg utk 1 corak? Blh...sbb kami mmg ada stok byk psg utk tp corak. Blh buat sedondon raya nnt. Mesti best kan, pakai baju sama semua. Wefie ramai2 time raya mmg happening!.
.
Postage kena byr jgk ke? Jgn risau, kami tanggung kos pos. FREE POSTAGE!
.
Cepat pilih corak korean cttn yg sis suka, lmbt2 nnt hbs plk.
.
Klik link di bwh utk lihat corak kain :
.
KLIK DI SINI ---> KOREAN COTTON
.
KLIK DI SINI ---> SATEEN COTTON
.
* Boleh campur Korean & Sateen. Potongan harga sama :)
.
Dah pilih kod mn yg bkenan, cpt2 whatsapp kami :
.
---> +601135523133
---> +601135523133
---> +601135523133
---> +601135523133
---> +601135523133